بازی محبت آمیز ایران با تیم 77رنکینگ فیفا؛ بلغار، از سر ناچار!

به گزارش طرفداران رونالدو، بازی محبت آمیز با تیم 77رنکینگ فیفا، فقط یک شرح ساده دارد؛ اینکه بهتر از هیچی است!

بازی محبت آمیز ایران با تیم 77رنکینگ فیفا؛ بلغار، از سر ناچار!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، برای خاطره بازهای فوتبال، بلغارستان هنوز نام محترم و مهمی است؛ تیمی که در جام جهانی94 خوش درخشید و موی دماغ آلمان و آرژانتین بزرگ شد. واقعیت اما این است که بلغار قدرتمند، دقیقا در همان سال ها مانده و گم شده. بنابراین تیمی که امروز شاگردان امیر قلعه نویی در چارچوب یک مسابقه محبت آمیز به مصافش خواهند رفت، کلا یک چیز دیگر است؛ یک حریف از یاد رفته که سال هاست پیروز به حضور در جام جهانی و جام ملت های اروپا نمی گردد و حتی 24تیمی شدن یورو هم نتوانسته طلسم آن را بشکند. در چنین شرایطی طبیعتا اهالی فوتبال نباید آنقدرها روی کیفیت فنی این مسابقه حساب نمایند، هرچند مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی در اظهاراتی بحث برانگیز از این تیم به عنوان یک رقیب استخوان دار یاد نموده است!

موضوع در خصوص بلغارستان روشن است. این تیم در رده77 رنکینگ فیفا واقع شده است و در مسابقات مقدماتی جام ملت های اروپا2024 طی 4بازی هنوز حتی یک پیروزی هم به دست نیاورده. این تیم در همین چارچوب برابر لیتوانی هم به تساوی یک - یک رسید که به وضوح سطح فنی بلغارها را نشان می دهد و مقدار توقعات اهالی فوتبال ایران را کاهش می دهد.

به هرحال ناتوانی در ترتیب دادن مسابقات مهم تدارکاتی، مدت هاست به یک مشکل بزرگ برای فوتبال ملی ایران تبدیل شده که اثرات خودش را هم در تورنمنت های بزرگ به وضوح نشان می دهد.

طبیعتا شما هرقدر با تیم های قدرتمندتر مصاف بدهی، در میدان های رسمی معین نماینده هم تجربه و اعتمادبه نفس بیشتری خواهی داشت، اما این فقره فعلا از تیم ملی ایران دریغ شده؛ به طوری که مسابقات محبت آمیز تیم قلعه نویی در رویارویی با حریفانی مثل کنیا (که 500روز تحریم بوده)، روسیه (که همین حالا تحریم است) و ازبکستان و تاجیکستان و بلغارستان و آنگولا محدود شده؛ آن هم درحالی که به عنوان مثال تیم ملی ژاپن در همین پنجره به مصاف تیم ملی آلمان خواهد رفت!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 شهریور 1402 بروزرسانی: 16 شهریور 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1617

به "بازی محبت آمیز ایران با تیم 77رنکینگ فیفا؛ بلغار، از سر ناچار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی محبت آمیز ایران با تیم 77رنکینگ فیفا؛ بلغار، از سر ناچار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید