اچ پی از لپ تاپ Spectre Fold با نمایشگر تاشو 17 اینچی رونمایی کرد

به گزارش طرفداران رونالدو، لپ تاپ تازه اچ پی به نمایشگر OLED، پردازنده Core i7 اینتل و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است و البته قیمت بالایی دارد.

اچ پی از لپ تاپ Spectre Fold با نمایشگر تاشو 17 اینچی رونمایی کرد

تا به امروز ایسوس و لنوو از لپ تاپ خود با نمایشگر تاشو رونمایی کرده اند و حالا اچ پی با Spectre Fold وارد این بازار شده است. اچ پی می گوید اسپکتر فولد باریک ترین و کوچک ترین لپ تاپ تاشو با نمایشگر 17 اینچی است.

مسلماً خرید لپ تاپی با نمایشگر تاشو برایتان ارزان تمام نمی شود و باید هزاران دلار در حساب بانکی تان پول داشته باشید. برای مثال ایسوس ذن بوک فولد قیمتی برابر 3499 دلار دارد و لنوو تینک پد X1 فولد با قیمت 2499 دلار به فروش می رسد. اچ پی قیمت محصولش را بالاتر اعلام کرده و آن را با قیمت 4999.99 دلار در اختیار کاربران قرار می دهد.

مشخصات لپ تاپ تاشو اچ پی Spectre Fold

طراحی لپ تاپ تازه اچ پی تفاوتی با محصولات مشابه ندارد. در حالت باز با یک تبلت غول پیکر 17 اینچی روبه رو هستیم که از طریق پایه، می توان در زوایای مختلف از آن استفاده کرد. اگر در پی استفاده از آن به عنوان یک لپ تاپ سنتی باشید، باید آن را خم کرده و به بخش پایینی اش یک کیبورد بلوتوثی مغناطیسی وصل کنید. درنهایت لپ تاپی 12.3 اینچی در اختیارتان قرار می گیرد.

اچ پی مدعی شده است که اسپکتر فولد اولین کامپیوتر تاشو جهان با قابلیت های امنیتی و ژست های کنترلی مبتنی بر هوش مصنوعی است. این محصول همچنین از قابلیتی برای مدت زمان مشاهده نمایشگر و همچنین کنترل محتوای بدون نیاز به لمس بهره می برد. اما این لپ تاپ گران قیمت چه مشخصات فنی دارد؟

لپ تاپ تازه اچ پی به پردازنده اینتل Core i7-1250U، نمایشگر OLED با نسبت تصویر 3:4 و رزولوشن 1920 در 2560 پیکسل، 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی SSD مجهز شده است.

لپ تاپ های تاشو ایسوس و لنوو هر کدام مسائل مخصوص به خودشان را داشتند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که اچ پی توانسته مسائل رقبای خود را برطرف کند و محصولی بی نقص بسازد یا خیر. یکی از این مسائل مربوط

منبع: فرارو
انتشار: 24 شهریور 1402 بروزرسانی: 24 شهریور 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1619

به "اچ پی از لپ تاپ Spectre Fold با نمایشگر تاشو 17 اینچی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اچ پی از لپ تاپ Spectre Fold با نمایشگر تاشو 17 اینچی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید