استوری شجاع خلیل زاده در واکنش به شایعات

به گزارش طرفداران رونالدو، تصویری که شجاع از خود و سه بازیکن خارجی تراکتور منتشر نموده، پایانی است بر همه حرف و حدیث های رختکن تراکتور. در این تصویر که از اتوبوس تراکتور به بیرون آمده، ریکاردو آلوز در حالی که موبایل بر دست دارد، لبخند می زند و در کنار خود گوستاوو، گلزن سه امتیازی بازی، را دارد که او هم با لبخند و مشت گره نموده، خوشحالی خود را نشان می دهد.

استوری شجاع خلیل زاده در واکنش به شایعات

شجاع، کاپیتان تیم که تمام کوشش خود را برای حاشیه زدایی از اردوگاه تیم انجام می دهد، لبخندی بر صورت دارد و خیمنز نیز به جمع آن ها اضافه شده تا سه اروپایی و یک ملی پوش، با این تصویر همه شایعات را به باد فراموشی بسپارند.

مدافع ملی پوش سرخپوشان پیش از این در میکسدزون استادیوم یادگار امام نیز مقابل دوربین ها ریکاردو آلوز را در آغوش گرفت تا به این شکل ارتباط خوب با این بازیکن خارجی را نشان دهد و به نوعی نقش کاپیتانی را ایفا نماید.

حالا ستاره های تراکتور امیدوارند با رختکن متحد و آرام به پیش بروند و موفقیت بزرگ تراکتور را ادامه دهند. جالب اینکه تراکتور در 5 بازی بعدی هیچ دیداری با تیم های مدعی نخواهد داشت و این برترین فرصت برای سرخپوشان تبریزی است تا با 21 امتیاز تبدیل به یک مدعی واقعی شوند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 12 شهریور 1402 بروزرسانی: 12 شهریور 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1615

به "استوری شجاع خلیل زاده در واکنش به شایعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوری شجاع خلیل زاده در واکنش به شایعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید